zondag 31 maart 2019

Making a Easter Mini Journal



Een klein journal maken met Pasen als thema. Ik had niet gedacht dat ik dat snel zou gaan doen, want ik heb het nooit zo met al die feestdagen. Althans niet om daar zo speciaal iets voor te maken in je journal bijvoorbeeld.

Deze keer had ik zulke mooie afbeeldingen (van de Graphics Fairy Premium) dat ik daar toch echt iets meer wilde maken. En dat werd een geweldig mini journal.

In de video zie je hoe je van één vel papier, een schaar en lijm dat mini journal zelf kunt maken. Voel je vrij om je eigen materiaal te nemen. Wil je ditzelfde journal maken? Dat kan!
Je kunt de A4 kopen in mijn Etsy shop. Hij kost maar € 0.99, hoe leuk is dat?

Ik hoop dat het filmpje je inspireert om zelf ook iets moois te maken. Tag je me op Instagram als je daar foto's post van jouw creatie? Ik ben @maureenastrid.

Liefs,
Maureen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten