zondag 31 maart 2019

Journal Inspiration - Writing - Journal with me





Je ziet hier een deel van de pagina die ik in mijn journal maakte over 'Schrijven'. In het filmpje zie je hoe ik deze collage heb gemaakt. Daarna schreef ik er een stukje bij over wat schrijven voor mij betekent.

"Als ik niet schrijf, mis ik dat meteen enorm. Schrijven doe ik om mijn hoofd leeg te maken. Om bij die bijzondere inzichten te komen die zo belangrijk zijn in mijn leven.

Schrijven helpt me om mijn creativiteit op gang te brengen, te houden. Als ik zomaar ga schrijven komt er regelmatig een goed idee naar boven, waar ik iets mee kan gaan doen.

Schrijven hoort bij mij"


Ik hoop dat dit je inspireert om ook een pagina te maken in je journal. Of om te gaan schrijven over wat schrijven en journalen voor jou betekent.

Heb je een pagina gemaakt in je journal? Tag je me dan? Ik ben @maureenastrid. 

Liefs,

Maureen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten