zaterdag 23 maart 2019

Journal Inspiration - Tea Time



Thee tijd

Deze mooie pagina maakte ik gisteren in mijn journal.

Thee tijd is zoveel meer dan alleen 'een kopje thee', vind je ook niet?
Het staat voor tijd voor mezelf, om even bij te komen als ik druk ben.

Het is ook alle tijd die ik doorbreng met mijn hartsvriendinnen. Steevast in een gezellig tentje en dan heerlijk bijkletsen. Met een kopje thee in de hand. De uren vliegen voorbij, ik geniet daar erg van.

Zo is thee tijd echt iets om naar uit te kijken.




Tijd om een pagina als deze te maken in mijn journal is net zo fijn als thee-tijd. Daar maak ik tijd voor vrij. In mijn atelier heb ik al mijn journal spullen bijelkaar. Eerst leg ik vast wat dingen neer, die ik mooi vind, waarvan ik het gevoel heb dat ze mooi staan op mijn pagina. Daarna laat ik het los en ga ik lekker aan de slag. Puur op gevoel.
Zo ontstaat dan langzaam maar zeker eerst het plaatje. Daarna schrijf ik erbij en is de pagina helemaal klaar.

Met een fijn gevoel leg ik alles weer weg. En mijn journal? Die blijft altijd nog even open liggen, om te genieten van wat ik heb gemaakt. Om de woorden die ik heb opgeschreven nog extra op me in te laten werken.

 Een hele fijne dag! Liefs van Maureen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten